دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلین صنعت گردشگری البرز برگزار می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز گفت: با توجه به ضرورت تقویت مهارتی و آموزشی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری، برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی به عنوان پروژه اولویت‌دار در دستور کار قرار گرفت.   

به گزارش میراث‌آریا، رحیم خاکی با تاکید بر اینکه گردشکری صنعتی فرابخشی است، اظهار کرد: ماهیت فرابخشی و بین رشته‌ای صنعت گردشگری ایجاب می‌کند افراد مختلف در حوزه تصمیم‌گیری و مدیران و جوامع محلی و سیاسی، بخش‌های عمومی و تاسیسات گردشگری به دانش و مهارت‌های مورد نیاز این صنعت مجهز باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استلن البرز با اشاره به اینکه ۵ دوره آموزشی توانمندسازی بر اساس اولویت و نیاز جامعه گردشگری برنامه‌ریزی شده است، افزود: قوانین و مقررات بیمه و مالیات، مدیریت کیفیت تأسیسات گردشگری، صرفه‌جویی انرژی در تأسیسات گردشگری، تسهیلگری و کسب و کارهای کوچک در گردشگری و بازآموزی راهنمایان گردشگری تهیه و تدوین و از طرف وزارتخانه متبوع برای اجرا به استان ابلاغ شده است.  

او ادامه داد: به منظور برگزاری این دوره‌ها جلسه اولیه با حضور مؤسسات آموزشی در محل سالن جلسات اداره کل تشکیل و برنامه‌ریزی اولیه پس از بحث و بررسی اعضای جلسه انجام و در قالب صورتجلسه تدوین و برای اجرا به موسسات مجری ابلاغ شد و جلسات تکمیلی در این مورد نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403073002099
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha